TURISM EXTERN
TURISM INTERN
BILETE DE AVION
LOGIN FORM
CONTRACTUL CU TURISTUL |
CONTRACT CADRU de comercializare a pachetelor de servicii turistice Nr din .................. Părţile contractante: 1. Societatea comerciala SC DACROSS TOURING SRL, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr.J40/3926/1997, avand CUI 9483235, cu sediul social str. Crinului nr. 20-24, Bl.A4, sc.B, et.1, sector 1, Bucuresti, email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , cont deschis in lei la BCR Pajura RO66RNCB081211651819001, Licenta Agentie Intermediara nr.246/04.12.2018, reprezentata prin ............................ in calitate de Administrator, denumită în continuare Agenţia Intermediara. Agentia comercializeaza pachete de servicii turistice in sensul prevăzut de art.3 din O.G. nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate. Agentia Intermediara, conform prevederilor legale in vigoare incheie contracte cu alte agentii de turism organizatoare. Detalii contact Agentie Touroperator: ................................ 2. Turistul/reprezentantul turistului..............................................,adresa: ..........................., nr. telefon.............., email.................................au convenit la incheierea prezentului contract. I. Aparitia raporturilor contractual Contractul intră în vigoare in momentul semnarii lui de catre Turist si prin acceptarea conditiilor precontractuale de servicii de calatorie, inclusiv in cazul celor achizitionate la distanta prin telefon si/sau mijloace electronice, și încetează de drept la data finalizării prestarii efective a pachetului de servicii de calatorie inscris in documentele de calatorie. In cazul pachetelor de servicii de calatorie achizitionate la distanta, se considera acceptare a conditiilor contractuale urmatoarele: a) Exprimarea acordului/acceptului calatorului prin transmiterea catre Agentie a unui mesaj electronic de pe adresa de e-mail declarata de calator ca adresa de corespondenta/contact; b) Exprimarea acordului/acceptului prin achitarea de catre calator a contravalorii pachetului de servicii de calatorie in baza facturii emise de catre Agentie in calitate de reprezentant al Agentiei Touroperatoare. II. Obiectul contractului Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenţie a pachetelor de servicii turistice si a serviciilor associate înscrise in facturile emise catre beneficiar, in sensul prevăzut de art.3 din O.G. nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate. Orice alte servicii turistice neinscrise in materialul de confirmare a serviciilor nu fac obiectul prezentului contract si nu atrag raspunderea Agentiei. III. Preţul/Tariful Preţul/Tariful contractului este cel inscris in facturile emise catre Beneficiar; poate fi inscris in calatoage, pliante sau prezentat si in mijloace de comunicare electronica. Pentru serviciile cotate in moneda EURO sau USD pentru care plata se efectuaza in RON, se aplica comision de risc valutar de 2% la suma totala. In cazul in care serviciile nu sunt achitate pana la data specificata, agentia isi rezerva dreptul de nu a onora serviciile comandate. Conditii de plata valabile pentru oferta generala(OG): - 20% - la momentul efectuarii rezervarii; - 40% - cu 30 de zile inainte de plecare; - 40% - cu 21 zile inainte de plecare. Conditiile de plata difera in functie de tipul pachetului de servicii de calatorie achizitionat, de tipul de oferta si vor fi trecute in contract sau in anexele aferente acestuia, adica in informatiile precontractuale. Pentru rezervarile Early-Booking plata se va efectua pana la termenul limita al ofertei. Nerespectarea de catre Turist a termenelor de plata da dreptul Agentiei sa rezilieze contractul fara notificare prealabila si sa solicite despagubiri pentru daunele suferite. IV. Drepturile şi obligaţiile Agenţiei În cazul în care Agenţia este nevoită să modifice una dintre prevederile esenţiale ale contractului, are obligaţia să informeze turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data plecării. Agenţia poate să modifice preţul contractului, în sensul majorării sau micşorării, după caz, numai dacă modificarea are loc ca urmare a variaţiilor costurilor de transport, ale redevenţelor şi ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi şi aeroporturi şi ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat. În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenţia constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată: a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate; b) in cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agentia constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată: -să ofere Turistului servicii alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie, pe cat posibil, echivalente sau de mai buna calitate decat cele specificate in contract, inclusiv in cazul in care intoarcerea Turistului la locul de plecare nu este asigurata astfel cum s-a convenit. In cazul schimbarii cazarii, se considera a fi serviciu alternativ corespunzator pentru continuarea derularii pachetului oferirea cazarii in aceeasi locatie, sau in cea mai apropiata varianta fata de cea initiala. - In cazul in care serviciile alternative propuse au drept consecinta un pachet de o calitate mai scazuta decat cea specificata in prezentul contract privind pachetul de servicii de calatorie, Agentia acorda Turistului o reducere adecvata a pretului, fara a rezilia contractul. Turistul poate refuza serviciile alternative propuse doar in cazul in care acestea nu sunt comparabile cu ceea ce s-a convenit in contractul privind pachetul de servicii de calatorie sau reducerea de pret acordata este inadecvata; Părţile convin ca sensul expresiei „o parte importanta din serviciile Turistice” este acela potrivit căruia servicii cu o valoare mai mare decât jumătate din valoarea prezentului contract nu poate fi prestata, din cauze obiective. Agenţia este răspunzătoare pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri: a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează turistului; b) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici Agenţia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificări de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.). Agentia nu este raspunzatoare pentru prejudiciile cauzate Turistului ca urmare a intarzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje si a altor imprejurari care revin exclusiv in sarcina transportatorului in temeiul actelor normative specifice. In cazul insolvabilitatii si/sau falimentului companiei aeriene, Agentia nu va putea fi trasă la raspundere, dar va incerca sa rezolve pe cat posibil efectuarea serviciilor comandate si achitate de Turist.
Agenţia are obligaţia să furnizeze în scris turistului, în termen de minim 2 zile înainte de data plecării, următoarele informaţii: a) orarele, locurile escalelor şi legăturile, precum şi, după caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse în contract; b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon şi de fax ale reprezentanţei locale a organizatorului şi/sau a detailistului ori, în lipsa acesteia, cele ale autoritatilor locale care pot ajuta turistul in caz de nevoie; in cazul in care aceste reprezentante sau autoritati locale nu exista, turistul trebuie sa dispuna de un număr de apel de urgenţă sau de orice alta informatie care să îi permită contactarea organizatorului şi/sau a detailistului;c) pentru călătoriile minorilor neînsoţiţi de părinţi, informaţii care să permită părinţilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului. V. Drepturile şi obligaţiile turistului 1. În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică, acesta poate să cesioneze contractul unei terţe persoane care îndeplineşte toate condiţiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligaţia de a anunţa în scris Agenţia cu cel puţin 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz Agenţia reziliază contractul cu turistul care cesionează contractul şi încheie un alt contract cu noul turist. Pentru călătoriile individuale, în cazul în care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai dacă există posibilitatea transferării locului de zbor. Turistul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata preţului călătoriei şi a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări. 2. În cazul sejururilor de odihnă şi/sau de tratament, turistul are obligaţia să respecte programul de acordare a serviciilor în România, respectiv: în staţiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18.00 a zilei de intrare şi se termină la ora 12.00 a zilei înscrise pe voucher ori pe biletul de odihnă şi/sau de tratament; în staţiunile din ţară, altele decât cele de pe litoral, cazarea se face începând cu ora 12.00 a zilei de intrare şi se termină cel târziu la ora 12.00 a zilei următoare celei înscrise pe bilet.Pentru cazari externe,cazarea se face de obicei incepand cu ora 14.00 si se incheie la ora 12.00, exceptii existand in functie de specificul fiecarui hotel. 3. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de către Agenţie a sumelor plătite. a) Turistul este obligat să comunice Agenţiei, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înştiinţării prevăzute la cap. III pct. 1, hotărârea sa de a opta pentru: - rezilierea contractului fără plata penalităţilor; sau - acceptarea noilor condiţii ale contractului. b) În cazul în care turistul reziliază contractul sau Agenţia anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul: - să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenţie; - să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară, propus de Agenţie, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ; - să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului. c) În toate cazurile menţionate turistul are dreptul să solicite Agenţiei şi o despăgubire pentru neîndeplinirea prevederilor contractului iniţial, cu excepţia cazurilor în care: - anularea s-a făcut datorită nerealizării numărului minim de persoane menţionat în contract, iar Agenţia a informat în scris turistul cu cel puţin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării; - anularea s-a datorat unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene); - anularea s-a făcut din vina turistului. d) Turistul are dreptul să rezilieze în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea îi este imputabilă, este obligat să despăgubească Agenţia pentru prejudiciul creat acesteia, cu excepţia cazurilor de forţă majoră definite conform legii. O rezervare se considera confirmata numai dupa achitarea, dupa caz a avansului specificat in oferta sau a sumei totale ce constituie pretul pachetului de servicii. Dacă turistul, dupa achitarea si confirmarea serviciilor, solicită schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalităţilor legale la momentul respectiv, şi încheierea unui nou contract. e) Turistul este obligat să achite la recepţia unităţii hoteliere taxa de staţiune, taxa de salubrizare, precum şi alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Agenţie. f) Turistul este obligat să prezinte la recepţia unităţii hoteliere actele sale de identitate, precum şi documentul de călătorie eliberat (voucher, bilet de odihnă şi/sau de tratament), în vederea acordării serviciilor turistice, sa pastreze integritatea bunurilor din unitatile de cazare, alimentatie publica, mijloace de transport, in caz contrar urmand sa suporte contravaloarea pagubelor produse. g). Turistul este direct si unic raspunzator pentru accidentele, pagubele sau orice alte daune provocate din culpa (neglijenta)/intentia sa propriei persoane sau altor persoane/institutii, pe parcursul derularii programului turistic. VI. Renunţări, penalizări, despăgubiri 1 În cazul în care turistul renuntă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agentiei penalizări după cum urmează: (a)20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; (b) 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; (c) 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; (d) 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii; (e)100% din valoarea facturii daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 5 zile calendaristice inainte de data plecarii sau: - daca turistul nu se prezinta la data, ora si locul plecarii; - daca turistul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa sau din motive care nu pot fi imputate Agentiei; - daca turistul nu respecta conditiile generale de comercializare a pachetelor de servicii turistice ale Agentiei; - daca turistul prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport valabil. Conditiile de penalizare difera in functie de pachetul care face obiectul prezentului contract. In cazul in care exista anexe la prezentul contract in care sunt prevazute alte conditii de penalizare decat cele standard prezentate, intotdeauna se vor aplica exclusiv cele din Anexe, care fac parte integranta din contract. Pentru rezervarile Early-Booking plata se va efectua pana la termenul limita al ofertei. Nu se accepta modificari de nume, numar persoane, perioada si tip de camera. In caz de anulare sau modificare din partea turistului penalizarea este de 100%. In cazul in care rezervarea cu Early booking nu va fi achitata integral pana la data limita a valabilitatii ofertei cu early booking, rezervarea se va efectua cu tarif normal de lista si nu va mai beneficia de reducerea aferenta. Biletele de avion o data emise in cazul anularii se penalizeaza integral. 2. Pentru biletele de odihnă şi/sau de tratament cumpărate prin organizaţii sindicale, Agenţia va face restituiri numai în baza cererilor de renunţare contrasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizaţiei sindicale. 3. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia. 4. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli. 5. Penalizările echivalente cu preţul contractului se aplică şi în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniţă de către poliţia de frontieră. 6. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice, cu număr de înregistrare la Agenţia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare. 7. Agenţia va acorda despăgubiri în funcţie de gradul de nerespectare a obligaţiilor din contract, despagubiri ce nu pot depasi pretul pachetului de servicii turistice achitat de catre Agentie si prevazut in contract. Agentia touroparatoare/intermediara nu raspunde in situatii de greva, conflicte politice si de razboi, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou international, precum si in cazul in care companiile aeriene stabilesc limite de raspundere. Toate aceste situatii care nu sunt imputabile nici unei parti, se considera situatii de forta majora si exonereaza de raspundere Agentia touroperatoare/intermediara.
VII. Reclamaţii Turistul poate solicita asistenta imediata la reprezentatul partenerului local/reprezentatul Agentiei la destinatie sau de la partenerii locali ai Agentiei Tour Operatoare. Datele de contact ale acestora se regasesc pe informarile de plecare pe care Turistul le primeste impreuna cu documentele de calatorie. În cazul in care Turistul este nemultumit de modul de rezolvare, are dreptul de a întocmi o sesizare în scris pe mail, care trebuie formulată clar şi explicit. Aceasta va contine deficienţele constatate la faţa locului (inclusiv dovezile/probele care să susțină neconformitățile reclamate), legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat si se va transmite prompt atat Agentiei, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, transportatorului etc.), cu confirmare de primire sau cu dovada transmiterii unui email. In cazul in care unul din serviciile de calatorie nu se executa in conformitate cu contractul, Agentia Intermediara, prin Agentia Tour Operatoare, furnizorii de servicii au obligatia de a remedia neconformitatea, cu exceptia unuia dintre urmatoarele cazuri: - neconformitatea nu poate fi remediata; - remedierea implica cheltuieli disproportionate, tinand cont de anvergura neconformitatii si de valoarea serviciilor de calatorie afectate. În cazul în care neconformitatea sau sesizarea nu este soluţionată pe durata sejurului, Turistul va depune la sediul Agentiei Intermediare o reclamaţie în scris, în termen de maximum 3 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, urmand ca in termen de 30 zile calendaristice Agentia Tour Operatoare să comunice Turistului raspunsul la reclamatie. In situatia in care Calatorul nu face sesizarea pe durata sejurului sau daca depaseste termenul de formulare a sesizarii la intoarcerea din calatorie, agentia este exonerată de orice raspundere. XIII. Asigurari Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de el în cazul insolventei Agentiei Touroperatoare, pentru pachetele de servicii de calatorie unde Agentia Touroperatoare are calitatea de Organizator: Societatea de Asigurare.............../Nr. Polita de Asigurare in caz de Insolventa.........../ Contact..........................; In cazul producerii evenimentului asigurat, Turistul (Beneficiarul) va solicita Agentiei Touroperatoare(Asiguratului), anterior depunerii cererii de despagubire, un document prin care acesta sa ateste faptul ca nu a fost, nu este si nu va fi in masura sa execute obligatiile aferente contractului privind pachetul de servicii de calatorie sau serviciul de calatorie asociat. In termen de maxim 45 zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, Turistul are obligatia de a transmite Asiguratorului menționat în Informațiile precontractuale o cerere de despagubire insotita de următoarele documente justificative: contractul privind pachetul de servicii turistice sau serviciul de calatorie asociat; fotocopia documentelor de plata aferente contractului (chitante, ordine de plata ); fotocopiile de pe documentele de transport si cazare, in cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere; documentul prin care Agentia Touroperatoare atestă faptul ca nu a fost, nu este si va fi in masura sa execute obligatiile aferente contractului; Despagubirea fiecarui contract nu poate depasi cuantumul sumelor achitate, la care se adaugă contravaloarea cheltuielilor de repatriere, după caz. Despagubirea aferenta va fi platita: Turistului care justifica dreptul la plata acesteia si care au depus cererile de despagubire in termenul mentionat mai sus: in limita sumei asigurate prin polita; in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii de catre Asigurator a documentelor justificative, dar nu mai devreme de expirarea termenului de depunere mentionat mai sus; Despagubirea se plateste Turistului in moneda in care a fost facuta plata. Orice transformare de curs valutar se va face la cursul de referinta BNR din ziua producerii evenimentului asigurat. Facultativ, Turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare medicala si storno (pentru situatii de imposibilitate de a mai calatori inainte de inceperea calatoriei), care să acopere costuri de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces ori pentru bagaje, sau pentru servicii medicale la destinatie. Anumite pachete de servicii de calatorie au deja inclusa asigurarea. In cazul in care nu este inclusa asigurarea, Agentia Touroperatoare recomanda incheierea unei asigurari medicale de calatorie si storno. Agentia Touroperatoare nu se face vinovata de eventuala nerespectare a obligatiilor stipulate in politele de asigurare incheiate prin intermediul sau, deoarece aceasta are rol de intermediar intre Turist si Societatea de asigurari. IX. Clauze speciale Prin achitarea facturii aferente serviciilor contractate prin prezentul contract, Turistul confirma ca a luat la cunostinta de conditiile, drepturile si obligatiile din prezentul contract, cat si conditiile generale de calatorie afisate pe site-ul Ministerului Afacerilor Externe roman (MAE) la adresa https://www.mae.ro/node/1533 si specifice fiecarei tari in parte la pagina web https://www.mae.ro/travel-alerts. Agentia Touroperatoare recomandă instalarea aplicatiilor specifice dezvoltate de MAE pentru informarea la destinatie, cu ajutorul căreia turistii pot primi toate alertele de calatorie si oricare alta informatie necesara desfasurarii in siguranta a calatoriei si care se gasesc lahttps://www.mae.ro/app_cs. Agentia Touroperatoare recomanda si consultarea site-ului Politiei de Frontiera, dar este exonerată de orice raspundere in cazul imposibilitatii efectuarii calatoriei din cauza unor documente lipsa sau lipsite de valabilitate. Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, acolo unde acestea exista, care difera de la o tara la alta si de la un tip de destinatie la altul. Punctul de contact central care faciliteaza cooperarea administrativa si supravegherea agentiilor de turism organizatoare, stabilite pe teritoriul Romaniei este: Ministerul Turismului, Adresa: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Poarta C / Telefon: 004 021 303 78 37, Fax: 004 021 303 78 93 ; Web: http://turism.gov.ro, E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza X. Procedura de Solutionare alternative a litigiilor (SAL) Solutionarea alternativa a litigiilor (SAL) reprezinta un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se ofera posibilitatea de solutionare a litigiilor pe care le pot avea cu comerciantii, atunci cand se confrunta cu o problema legata de achizitionarea unui produs sau serviciu. Astfel, reclamatiile impotriva comerciantilor sunt prezentate voluntar de catre consumatori, urmand a fi solutionate intr-un mod independent, impartial, transparent, rapid si echitabil. Directia de solutionare alternativa a litigiilor (Directia SAL) din cadrul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), are competenta sa solutioneze alternativ litigii nationale si transfrontaliere izvorate din contractele de vanzari sau din contractele de prestari servicii incheiate cu un comerciant care desfasoara activitati in Romania, in sectoarele de activitate in care ANPC este competenta. Cererea de aplicare SAL, Lista de consilieri SAL, Procedura SAL, si legislatia aplicabila poate fi consultata aici - http://www.anpc.gov.ro/categorie/1271/sal. XI. Documentele contractului /Comunicari Anexă la contract sunt si următoarele: a) voucherul, biletul de odihnă-tratament, biletul de excursie, după caz; b) oferta acceptata de către Turist – cataloage, oferte, pliante, inclusiv oferta transmisa electronic, informatiile precontractuale. c) informare plecare (dupa caz) cu datele de contact ale ghizilor / furnizorilor locali; d) programul turistic, în cazul acţiunilor turistice. Orice comunicare intre parti, referitoare la îndeplinirea prezentului contract, daca nu este stipulata altfel, trebuie sa fie transmisa in scris, iar o astfel de notificare va fi transmisa prin posta, curier, e-mail (confirmat in scris in toate cazurile). XII. Protectia datelor cu caracter personal Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract şi cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, cu modificările ulterioare. Datele cu caracter personal ale Turistului vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date în scopul furnizării serviciilor de transport şi/sau cazare solicitate. Prelucrarea datelor personale de către Agentia Intermediara/Touroperatoare se va face doar prin personalul propriu și accesul este limitat la acele persoane care îndeplinesc, gestionează și monitorizează obligațiile prevăzute în prezentul contract. În vederea îndeplinirii obligațiilor contractuale ale Agentiei Touroperatoare unele date cu caracter personal ale Turistului pot fi transferate către terțe persoane fizice/juridice care prestează serviciile de transport sau de cazare necesare (sau alte servicii), inclusiv în afara Uniunii Europene, după caz, situație în care vor fi luate toate măsurile tehnice rezonabile pentru protejarea acestora. De asemenea, datele cu caracter personal pot fi puse la dispoziția autorităților statului român îndreptățite să solicite și, respectiv, să primească astfel de informații. De asemenea, Turistul, declară că este titular al drepturilor părintești și este de acord cu prelucrarea datelor personale ale copiilor minori sub 16 ani care îl însoţesc, după caz. XIII. Dispoziţii finale Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte. Turistul declară că acceptă oferta Agentiei Touroperatoare/Intermediare, așa cum i-a fost prezentata. Prin semnarea acestui contract sau prin acceptarea pachetelor de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziţionate la distanţă prin mijloace electronice, Turistul îşi exprimă acordul şi luarea la cunoştinţă cu privire la condiţiile generale de comercializare a pachetelor de servicii turistice, în conformitate cu oferta Agentiei Intermediare/Touroperatoare.
AGENTIA DACROSS TOURING SRL BENEFICIAR
|